תפריט סגור

חוות דעת על הפסקת עישון של לאומית

4
(5)

סדנת גמילה מעישון של קופת חולים לאומית

 

אומנם רכישת סיגריות היא חוקית, אך ברור לכל אחד כי מדובר במוצר שיכול להסב נזק רב. מעשנים כבדים וגם מעשנים קלים מדווחים על לא מעט בעיות בריאותיות שהגיעו כתוצאה מהעישון. חלק מהבעיות הבריאותיות יכולות להסב לנזק רפואי בלתי הפיך, ובמקרים מסוימים הם אף יכולים להוביל למוות. 

מהסיבה הזאת מעשנים רבים מחפשים פתרונות יצירתיים שבאמצעותם הם יוכלו להיגמל בעישון באופן מוחלט.

אתם חברים בקופת חולים לאומית? 

החדשות הטובות עבורכם הן שתוכלו להגיע לסדנת גמילה מעישון. סדנה שמוצעת לחברי קופת החולים מטעם הקופה ובה תוכלו לסגל לעצמכם אלמנטים שונים שיסייעו לכם להיגמל מעישון. 

אם עד לא מזמן גמילה מעישון הייתה חלום רחוק, באמצעות הסדנה תוכלו להפוך אותה לדבר שהוא בהחלט הגיוני. 

אך רגע לפני שתחליטו האם סדנת גמילה מעישון מטעם קופת חולים לאומית זוהי האפשרות הטובה ביותר עבורכם ריכזנו עבורכם את כל המידע החיוני כך שתוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם.

טלפון גמילה מעישון לאומית
1700-507507

מה מציעים במסגרת סדנת גמילה מעישון של  לאומית?

אומנם קופת חולים לאומית היא רק הרביעית בגודלה בישראל, אך עדיין חברים בה מאות אלפי מטופלים בישראל. במסגרת הרצון לגמול מעשנים מעישון מציעה קופת החולים סדנת גמילה מעישון שמטרתה לסייע למהלך.

אם החלטתם כי אתם רוצים לבחור בסדנת גמילה מעישון של לאומית כאפשרות המועדפת עליכם – אתם צריכים לוודא מה תקבלו באמצעותה. באמצעות הסדנה אתם תקבלו כלים והסברים שונים כיצד תוכלו להילחם בצורה יעילה עם הדחף לעישון. הדעה הרווחת היא כי ישנם דברים מסוימים שעשויים לגרות אתכם לעשן, וברגע שתוכלו לשלוט בהם אתם תוכלו למתן או אפילו למגר את הרצון שלכם לעשן.

מדובר על צעד מאוד משמעותי עבורכם, צעד שיכול לסייע לכם להסיר הרגל מגונה שקיים אצלכם כבר שנים רבות. כל סדנת גמילה מעישון של לאומית מועברת על ידי צוות של רופאים, אחיות ואנשי מקצוע שונים המגיעים מתחום הרפואה כך שאתם לגמרי בידיים טובות.

היתרונות של סדנת גמילה מעישון של לאומית

אם אתם מחליטים כי סדנת גמילה מעישון של קופת חולים לאומית זוהי האפשרות המועדפת עליכם, מוטב כי תכירו את כל היתרונות שהיא מביאה ביחד איתה. כך תוכלו להיות בטוחים שההחלטה הזאת היא הטובה והנכונה ביותר עבורכם בהתאם למצב שבו אתם נמצאים באותה נקודת זמן.

  1. יש לא מעט שיטות וטיפולים לגמילה מעישון שעולים לא מעט כסף, סדנת גמילה מעישון של לאומית הינה בחינם ומסובסדת על ידי קופת החולים עצמה למטופליה.

  2. אתם בטח סקרנים לדעת מי מעביר את הסדנה שאותה אתם צפויים לעבור? את כל הסדנאות לגמילה מעישון מעבירים אנשי מקצוע המגיעים מתחום הרפואה, כך שאתם בידיים הטובות והבטוחות ביותר.

  3. אתם שואלים את עצמכם מה קורה ביחד שאחרי הסדנה? לסדנה אין תופעות לוואי כך שאין לכם ממה לחשוש.

  4. אתם לא צריכים לעשות שום פעולה מיוחדת, כל מה שנדרש מכם זה רק להגיע לסדנה ולהקשיב להוראות הניתנות במסגרתה ומכאן הגמילה מעישון קרובה מתמיד.

  5. יש לכם סניף של קופת החולים לאומית ליד הבית? ככל הנראה מתקיימת בו סדנת גמילה מעישון. הסדנאות הללו מתקיימות בפריסה ארצית כך שתוכלו למצוא את הסדנה הקרובה אליכם.

  6. לאומית היא אומנם קופת חולים קטנה יחסית אך היא מלווה את מטופליה לכל אורך התהליך עד אשר הם יגיעו למצב שהם נגמלים מסיגריות.
יתרונות גמילה מעישון

החסרונות של סדנת גמילה מעישון של לאומית

היתרונות הם מאוד חשובים על מנת שתוכלו לדעת שאתם עושים החלטה שאתם שלמים לגביה, אך מוטב כי תכירו גם את כל החסרונות שיכולים לשנות את כל קו המחשבה שלכם.

  1. הסדנה רק מביאה לכם את הכלים שבאמצעותם תוכלו להיגמל מעישון, בסופו של יום אתם אלה שצריכים לפעול על מנת להיגמל.

  2. עדיין לא עברתם את גיל 18? לא תוכלו להירשם לסדנת גמילה מעישון של לאומית. לסדנה מתקבלים אך ורק חברי קופת החולים שעברו את גיל 18 והם מוגדרים בתור בוגרים.

  3. כל עוד תפעלו על פי ההנחיות וההוראות הניתנות בסדנה ישנה הסתברות גבוהה שתגמלו מעישון, אך עדיין לא מדובר על הבטחה גורפת כי בסיום הסדנה תפסיקו לעשן.
חסרונות גמילה מעישון

אז מה הביקורות וחוות הדעת שלכם על גמילה מעישון של קופת חולים לאומית? שתפו אותנו

מעוניין להפסיק לעשן?

מה דעתך על שיטה זאת?

לחץ כאן לדירוג

דירוג ממוצע 4 / 5. מספר מדרגים 5

אתה הראשון לדרג את שיטה זאת

2 תגובות

  1. ליאת קגן

    קראתי הרבה ביקורות טובות על הסדנת גמילה מעישון של קופת חולים לאומית ואני באמת מתלבטת האם לעשות את זה בלאומית אול ללכת למקום פרטי כמו אברהמסון (שגם עליו קראתי ביקורות טובות מאוד) או על אלן קאר.

  2. נועה לשם

    עברתי את הסדנה של לאומית לפני 8 חודשים בעזרת פרוייקט צ'ק – אפ
    ובאמת בעזרת הקבוצת תמיכה הפסקתי לעשן.
    אני קוראת הרבה ביקורות על הסדנת הפסקת עישון של לאומית ולדעתי אם זה לא עולה כסף ללקוחות לאומית מה יש לכם להפסיד?
    מקסימום תצליחו!
    תבואו פתוחים לסדנה ותתנו לזה הזדמנות וזה יצליח גם לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

דילוג לתוכן